neděle 19. června 2011

Koňové nevědi, že tůristi nemaj zbraně...

Přála bych si, aby takové víkendy byli častěji. Mají své kouzlo a nabíjí mě pozitivní energií. Což se odceňuje, protože alespoň do středy (doufejme..) budu hýřit pozitivními myšlenkami a úsměvem. :) Ale pokud se objeví nyní mé pesimistické myšlenky vím, že pár hodin po pondělním vstávání budu nadávat na všechno a všechny kolem.

Víte co mě naštve? Když nemám u sebe foťák (nebo aspoň mobil), kterým bych mohla zachytit ty krásné chvíle. Holt jsem nechtěla být rušena a ani mobil si nevzala.

Dnes je svátek všech otců, tátů a tatínků. Věděli jste to? :)

Už nyní vím, že příští víkend se nebude takto krásně opakovat, ten další bude jiný a ten ještě další ten bude úplně divný. Ale to už budou ty slavné prázdniny na které ani nevím jestli se těším. Někdy bych zkrátka stereotyp uvítala... I když každý si přeje to co nemá a já jsem spokojená s tím co je.

Žádné komentáře:

Okomentovat