středa 1. června 2011

Asertivitou ku spokojenosti. :-)

Lízátko jsem dnes dostala jako překvapení. Nejdříve to bylo jen lízátko. Nyní na něj zbožně koukám a šetřím si ho na vhodnou chvíli. Nevíte kdy k nám chodí ty správné chvíle? :-)
Kapesníčky jsem dostala také "darem." :-) V průběhu dne jsem je potřebovala, ale teďka na ně koukám jako na něco zvláštního.
A ta knížka? Její titulek zní tak děsně lacině. Možná to je trochu brak. Ale jsem už pomalu v polovině. A stala se pro mě pozitivem dnešního dne. Mimochodem.. Je půjčená. Takže vlastně nic z fotografie není mé. :-)

Nikdy bych nedoufala, že mi poradí člověk, kterého vlastně ani neznám. Ten který mi byl lhostejný. Ale zjistila jsem, že je také člověkem s problémy a starostmi. Koukám se na něj jinak, lépe. Nejkrásnější větou bylo: "Důvěru za důvěru." Už to není ta osoba za kterou jsem jí měla ještě dnes ráno. Věřím, že se nikdo nic nedozví a já též nic nepovím. Nemám důvod.

Žádné komentáře:

Okomentovat